MMK telefonos ügyfélszolgálata 2018. 01. 01., Hétfő, 21:03

Magyar Mérnöki Kamara
telefonos ügyfélszolgálata


2016. szeptember végétől új telefonos ügyfélszolgálat segíti a kamarai tagok
és  érdeklődők  ügyintézését.  Az  új  rendszer  célja  a  telefonos  ügyintézés
kényelemesebbé  és  gyorsabbá  tétele,  hiszen  az  előre
megadott  időpontokban
telefonos ügyintézők várják a kamarai tagok hívását a központi telefonszámon.
A telefonos ügyfélfogadási idő az alábbiak szerint alakul:
Hétfő:  9:00 – 12:00
Kedd: 13:00 –16:00
Szerda: 9:00 –12:00
Csütörtök: 13:00 – 16:00
Péntek: szünnap

Az  ügyintézés  javításának  érdekében  egy  menürendszer  is  segíti  a
telefonálókat,  mely  az  országos  kamaránál  intézhető  ügyek  közötti  könnyebb
tájékozódást,  illetve  a  megfelelő  ügyintézőhöz  való  mielőbbi  kapcsolást
segíti.

Menürendszer:
1. beszámolók, épületenergetikai és geodéziai vizsgák
2. villámvédelmi vizsga
3. továbbképzés
4. mesteriskolák
5. szakmagyakorlási jogosultságok
6. tanúsítások, tanúsítványok
7. energetikai audit
8. partnerkapcsolatok
9. jogi kabinet
0. elnöki titkárság


A telefonközpont - a szokásos menürendszer mellett - kiegészült egy hangposta
és egy ún. „visszahívás kérése” funkcióval is, mely mind ügyfélfogadási időben
(foglalt  ügyintéző  esetén),  mind  pedig  ügyfélfogadási  időn  kívül  igénybe
vehető.

Felhívjuk  a  figyelmet,  hogy  a  telefonközpont  elindításával  ügyintézőink
telefonszámai  is  megváltoztak:  munkatársaink  2016.  szeptember  28-től
egységesen  az  (1)  455 - 7080 -as  telefonszámon  érhetők  el.  Ezen  a  központi
számunkon van lehetőség - a fenti menüpontok választása előtt- munkatársaink közvetlen számát tárcsázni, amennyiben ismerik a keresett melléket.

További információ a www.mmk.hu honlapon található.

Magyar Mérnöki Kamara
info@mmk.hu
(1) 455 -7080

up